Outdoorkitchenconcept üzerinden yaptığınız veya yapacağınız alışverişle ilgili aklınıza gelebilecek tüm soruların cevabına buradan ulaşabilirsiniz.
İADE / DEĞİŞİM / CAYMA HAKKI
Ürünü nasıl iade edeceğim?
Hesabım sayfasından ''İade Taleplerim'' sekmesinde ''Yeni Talep Oluştur'' seçeneğini tıklayıp karşınıza çıkan formda ilgili siparişle ilgili bilgileri doldurarak iade talebinizi bize iletebilirsiniz.
İade talebiniz onaylandıktan sonra tutar ödeme yaptığınız yöntem doğrultusunda en geç 10 iş günü içerisinde iade edilecektir.
Taksitli yaptığım alışverişin iadesi neden taksitli yapılıyor?
Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz.
Kredi kartıyla ödeme yaptım, başka şekilde iade alabilir miyim?
Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişi iptal etme durumunda, para iadesi kredi kartına yapılmaktadır. Diğer metotlarla para iadesi almak mümkün değildir. Not: Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade tutarı, bankaların yoğunluk ve süreç uygulamalarına bağlı olarak 3 iş günü içerisinde kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz.
Para iadesi yerine başka ürün alabilir miyim?
Hesabım sayfasından ''İade Taleplerim'' sekmesinde ''Yeni Talep Oluştur'' seçeneğini tıklayıp karşınıza çıkan formda ilgili siparişle ilgili bilgileri doldurarak değişim talebinizi bize iletebilirsiniz. Daha sonra bizimle mail ya da telefon aracılığıyla iletişime geçip değişim yapmak istediğiniz ürünün bilgilerini ilettiğinizde başka bir ürünle değişimini sağlayabiliriz.
Ürünün paketine zarar verdim, iade edebilir miyim?
Satın aldığınız ürünle ilgili cayma hakkından yararlanabilmeniz için 14 gün içerisinde ürünün açılmamış, paketinin hasar görmemiş olması gerekiyor. İthal ürünlerimizin paketlerinin hasarlanması durumunda ürünün tekrar satışa çıkarılması mümkün olmayacağından iade işlemi onaylanmayacaktır.
Ürünü iade için nasıl göndermem gerekiyor?
İade talebinizi oluşturduktan sonra talebi onaylanan ürünü kargoya teslim etmeden önce, iyi şekilde paketlediğinizden emin olun. Baloncuklu poşet, köpük gibi koruyucu maddelerle birlikte ürünleri uygun bir kutu içine koymak, en güvenli kargolama yoludur. Ürünle birlikte fatura, irsaliye vb. evrak asıllarının da eksiksiz teslim edilmesi gerekiyor.
SİPARİŞ
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişinizi onay bekliyor aşamasında iptal edebilirsiniz. Onaylanan siparişi iptal etmeniz için iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.
Neden onaylanan siparişi iptal edemiyorum?
Siparişi sistem tarafından onayladığımızda ürün kargoya hazırlanıp, kargoya teslim ediliyor. Siz iptal ederken ürün çoktan kargoya teslim edilmiş olabilir. Bu yüzden onaylanan siparişleri elinize ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde ambalajı açılmamış, kutusuna herhangi bir zarar verilmemiş şekilde iade talebi oluşturabilirsiniz.
KARGO SÜRECİ
Ürünler hangi kargo ile gönderilmektedir?
Ürünlerimizin büyük çoğunluğu büyük hacimli ve yüksek ağırlıklı olduğu için kargo firmalarının taşıma sınırını geçmektedir. Bu sebeple barbeküleriniz Horoz Lojistik veya bölgenize bağlı olarak Octovan Lojistik veya Ege Ulaşım ile gönderilmektedir. Lojistik firmaları kargo firmalarına oranla özellikle uzak bölgelerde her gün teslimata çıkmadığından teslim süreleri biraz daha uzun olmaktadır. Gerek kargoların lojistik firmalarıyla daha güvenli ve kontrollü taşınabilmesi gerekse kapınıza kadar teslimat yapılabilmesi için lojistik firmalarıyla taşınması önemli olmaktadır. Uzayabilecek teslimat sürelerine göstereceğiniz anlayıştan dolayı şimdiden teşekkür ederiz.
Standart yoğunlukta çalışma şartlarında lojistik firmalarının ürün kargoya verildikten sonra teslim süreleri:
İstanbul: 1-2 iş günü,
Ankara: 2-3 iş günü,
İzmir (Merkezi bölgeler) 3-4 iş günü,
Çeşme, Bodrum gibi tatil bölgeleri: 4-6 iş günü,
Teslimat yapılan diğer bölgeler: 4-10 iş günü
Bayram, tatil, online satışların arttığı kampanya dönemleri gibi dönemlerde oluşan yoğunluklardan dolayı teslimat sürelerinde uzamalar olabilmektedir.
Tüm aksesuarlarımız Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Yurtiçi kargonun teslimat yapmadığı uzak bölgeler için sizinle iletişime geçip alternatif (bölgenize teslimat yapabilen) kargo ile gönderimi için bilgi verilmektedir.
Ürün belirtilen süre içerisinde kargoya verilmedi, ne yapmalıyım?
Ürününüzü sitemizde belirtilen iş günü süreci içerisinde kargoya teslim ediyoruz. Sizin memnuniyetiniz bizim önceliğimiz. Bu süre zarfında kargoya verilmediğini düşündüğünüz siparişinizle ilgili bize mail ya da telefon yoluyla ulaşabilirsiniz. Barbekü gibi hacimli ürünlerimizi lojistik firmaları aracılığıyla gönderdiğimizden sistem üzerinde kargoya verilmemiş gözükse bile yola çıkmış olabileceğinden tarafımızdan bilgi almanız gerekmektedir.
Evde kimse olmadığından teslimat yapılmamış, siparişim nerede?
Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü teslim alabilir. Kargo görevlileri, eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır veya sms ile bilgilendirir. Bu sms üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefon bilgisi bulunur. Kargo şubesi, ürününüzü 3 gün boyunca bekletir ve bu süre içinde size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize smsdeki bilgilerle ulaşıp ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Böyle durumlarda hızlı bir şekilde kargo firmasıyla irtibata geçtikten sonra tekrar kargo talebinde bulunmanızı öneririz. Ürün çoktan mağazaya ulaştıysa ürünün tekrar kargoya verilmesi için mağazayla irtibata geçebilirsiniz.
Kargo ücreti nedir?
750 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Diğer siparişleriniz için kargo ücreti 49,90 TL'dir.
Kargomda hasar varsa ne yapmalıyım?
outdoorkitchenconcept.com'da satışa sunulan tüm ürünler kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Buna rağmen taşıma sırasında oluşabilecek hasarlar için;
- Ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın.
- Herhangi bir hasar gördüğünüzde Hasar Tespit Tutanağı* hazırlatın.
- Görevliyi, hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır.
- Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firması ile geri gönderin.
Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?
outdoorkitchenconcept.com'da satışa sunulan tüm ürünler sadece Türkiye sınırları içerisine gönderilmektedir. Yurt dışı siparişleri için bize 0850 888 7461 nolu telefon numarası üzerinden ulaşabilirsiniz.
İstediğim kargoyu kullanabilir miyim?
Ürün boyutlarına göre ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargolar aracılığıyla göndermekteyiz. Tarafınızdan kargo firması seçimi yapılamamaktadır.
Kargo ne zaman elime ulaşır?
Ürün sitemizde belirtilen süre zarfında kargoya teslim edilir. Kargonun ürünü belirttiğiniz adrese teslimi ortalama 1-3 iş günü sürmektedir.
Kargo takip numarasına nereden ulaşabilirim?
Hesabım sayfasında Siparişlerim kısmında ürünün kargo bilgilerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca ürün kargoya verildiğinde siteme kayıtlı olduğunuz mail adresine kargo bilgilerini içeren mail gönderilmektedir.
ÜRÜN
Ürünlerin orjinalliği ve garanti süreleri hakkında nasıl bilgi edinirim?
outdoorkitchenconcept.com adresinde satılan tüm ürünler yerli ve yabancı seçkin markaların ürünleridir. İlgili markaların evrensel garanti şartları geçerlidir. Daha detaylı bilgi için bize mail ya da telefon yoluyla ulaşabilirsiniz.
Ürün hakkında nasıl detaylı bilgi alabilirim?
outdoorkitchenconcept.com adresindeki tüm ürünlerin zengin içeriklerini ürün detay sayfalarında ürün açıklamaları kısmında bulabilirsiniz. Ayrıca sosyal medya hesaplarımızdan üzerinden ürünlerle ilgili incelemeler, blog yazılarını ve daha birçok içeriği inceleyebilir, daha fazla bilgi için de bizimle mail ya da telefon yoluyla iletişim kurabilirsiniz.
Barbeküler ile hangi tüp kullanılmaktadır?
Barbekülerin çeşidine göre kullanılan tüp değişiklik gösterebilir. İlgilendiğiniz ürünün sayfasında sepete ekle butonun altında bulunan 'Uyumlu tüp-dedantör bilgileri' ne tıklayarak ürünle ilgili gerekli tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.
ÖDEME
Kapıda ödeme var mı?
bbqsepeti.com olarak kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Havale/eft ödeme seçeneği var mı?
Siparişinizi tamamlama aşamasında ödeme seçeneklerinde havale/eft seçeneğini seçerek sipariş verebilirsiniz.
Kredi kartıyla/ Banka kartıyla ödeme ve taksit seçeneği var mı?
Kredi kartıyla ödeme yapabilirsiniz, taksit seçenekleri için ürün detay sayfasında ödeme seçenekleri sekmesini inceleyebilirsiniz.
Faturam ulaşmadı ne yapmalıyım?
Faturalarınızı e-fatura olarak sisteme kayıtlı olan mail adresinize göndermekteyiz. Ulaşmaması durumunda tarafımıza mail ya da telefon yoluyla ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
ÜYELİK
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üye girişi yaparken şifre alanının hemen altındaki Şifremi Unuttum linkini tıklayın. Açılan sayfadaki kutuya siteye kaydolurken girdiğiniz e-posta adresinizi yazın ve Gönder butonuna basın. Şifre yenileme linki, e-posta adresinize gönderilecektir. Linki tıkladığınızda sizden yeni şifrenizi girmeniz istenecektir.
Üyeliksiz alışveriş yapabilir miyim?
Üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz. Siparişlerinizi daha rahat takip edebilmeniz, herhangi bir sorunda hesabım sayfasından gerekli işlemleri daha kolay yapabilmeniz için tavsiyemiz hızlı bir şekilde üyelik oluşturup, alışverişinizi üyelik üzerinden yapmanızdır.
Üyeliğimi nasıl iptal edeceğim?
Hesabım sayfasında ''Üyelik İşlemleri'' sekmesinden ''Üyeliğimi Sil'' kısmını tıklayarak üyeliğinizi iptal edebilirsiniz.
Reklam, tanıtım mailleri ve smsleri alıyorum. Nasıl iptal edebilirim?
Hesabım sayfasında ''Üyelik İşlemleri'' sekmesinden kampanya ve duyurularla ilgili haber almak istemediğiniz kısımların işaretlerini kaldırıp kaydettiğinizde artık o kanal aracılığıyla siparişleriniz dışında herhangi bir bilgi maili ya da mesajı almayacaksınız.
Nasıl yeni adres ekleyebilirim ya da mevcut adreslerimi güncelleyebilirim?
Hesabım sayfasında ''Adres Defteri'' sekmesi üzerinden ''Yeni Ekle'' kısmını tıklayarak yeni adres ekleyebilir ya da mevcut adreslerinizde ''Düzenle'' kısmını tıklayarak değişiklik yapabilirsiniz.